Què pintes aquí?

 

Programador:

Ferran Piñol

Instruccions:

Clica el botó esquerra del ratolí per pintar i veuràs com mica en mica es forma una imatge. Has de tenir una mica de paciència, però val la pena. Pots reiniciar el dibuix i canviar d’imatge amb el botó dret.

 


Codi:

 

PImage Image;
void setup()
{
float a=random(0, 1);//Aquí hi han les imatges que hi poden apareixer
if (a>0.90) {
Image = loadImage(“Alakazam.png”);
}
if (a>0.80 && a<0.90) {
Image = loadImage(“Bulbasaur.png”);
}
if (a>0.70 && a<0.80) {
Image = loadImage(“Haunter.png”);
}
if (a>0.60 && a<0.70) {
Image = loadImage(“Metapod.png”);
}
if (a>0.50 && a<0.60) {
Image = loadImage(“PIKACHU.png”);
}
if (a>0.40 && a<0.50) {
Image = loadImage(“Raticate.png”);
}
if (a>0.30 && a<0.40) {
Image = loadImage(“Sandshdrew.png”);
}
if (a>0.20 && a<0.30) {
Image = loadImage(“Spearow.png”);
}
if (a>0.10 && a<0.20) {
Image = loadImage(“Squirtle.png”);
}
if (a<0.10) {
Image = loadImage(“Charmander.png”);
}// Les probabilitats de que surtin cada una de les fotos és de 1/10.
size(800, 800);
noStroke();
smooth();
background(255);
}
void draw()
{
if (mousePressed)
{
float x, y, d;
x=random(-15, 15); //Fa referència a la aproximació que agafarà com a color.
y=random(-15, 15); //El mateix que abans però les coordenades de Y.
d=random(10, 20); //És la grandaria que tindrà.
color Color=Image.get(int(mouseX+x), int(mouseY+y));
fill(Color, 150);
ellipse(mouseX+x, mouseY+y, d, d);
}
}

void mousePressed() {
if (mouseButton == RIGHT) {
background(255);
float a=random(0, 1);//Aquí hi han les imatges que hi poden apareixer
if (a>0.90) {
Image = loadImage(“Alakazam.png”);
}
if (a>0.80 && a<0.90) {
Image = loadImage(“Bulbasaur.png”);
}
if (a>0.70 && a<0.80) {
Image = loadImage(“Haunter.png”);
}
if (a>0.60 && a<0.70) {
Image = loadImage(“Metapod.png”);
}
if (a>0.50 && a<0.60) {
Image = loadImage(“PIKACHU.png”);
}
if (a>0.40 && a<0.50) {
Image = loadImage(“Raticate.png”);
}
if (a>0.30 && a<0.40) {
Image = loadImage(“Sandshdrew.png”);
}
if (a>0.20 && a<0.30) {
Image = loadImage(“Spearow.png”);
}
if (a>0.10 && a<0.20) {
Image = loadImage(“Squirtle.png”);
}
if (a<0.10) {
Image = loadImage(“Charmander.png”);
}
}
}

Deja un comentario